17 stycznia 2012

Cytat tygodnia | Zmiany na blogu

Drodzy czytelnicy!

Od dzisiaj na blogu pojawi się kilka zmian. Chcę go trochę ożywić, aby stał się dla Was ciekawszy i został miejscem inspiracji. Niedługo na moim blogu znajdziecie porady związane z fotografią, sesjami, oraz tym jak się do nich przygotować. Zaproszę również inne blogujące osoby, by podzieliły się z Wami swoim doświadczeniem. Mam zamiar przedstawić również artystów (ich strony i blogi), którzy inspirują mnie do pracy.

A teraz poznajcie nowy, cotygodniowy cykl - cytat tygodnia:

To cytat, który sprawił, że zajęłam się tym co kocham. To początki mojej drogi ale najważniejsze to zacząć.
Czy macie swoje ulubione sentencje, które motywują Was do działania, zmian na lepsze, dają kopa? Jestem ciekawa Waszych ulubionych maksym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz