16 listopada 2012

Sabat czarownic | Fotografia portretowa Kraków | wieczór panieński Kraków | sesja marzeń

Jak zapowiadałam wczoraj na facebooku, przechodzę dzisiaj na ciemną stronę mocy...
Koniec z pastelami, kwiatuszkami i całym tym romantycznym klimatem...

Prezentuję Wam letnią sesję czarownicową. Podglądanie wiedźm podczas ich sabatu i mrocznych rytuałów zawsze było moim marzeniem:) A Ci,  którzy znają mnie dłużej, nie raz mieli okazję oglądać w tej roli mnie;)

Pretekstem do wykonania sesji stała się internetowa znajomość z Martą Grzywną, która wykonuje nieziemsko piękną biżuterię. Klimat tej biżuterii jest bliski memu sercu i nie mogę przestać się nią zachwycać. Marta przygotowała również kilka rzeczy specjalnie na sesję. Koniecznie odwiedźcie jej stronę i zakochajcie się tak jak ja!

Stylowe ozdoby do włosów oraz kwiaty i stroje, jak zwykle przygotowała Barbara Błaszczyk
Fryzury to dzieło Agnieszki Pyrek z Salonu Crea'tif.
Makijaż wykonała Sylwia Kozera.

Szczególne podziękowania dla Zespołu Muzycznego - Fabex za wypożyczenie wytwornicy dymu oraz dla Pana młynarza, który nie bał się zostawić nam kluczy i mamy klimatowe ujęcia w starym młynie! Do sesji wykorzystałyśmy również cudne szkło fusingowe od Moniki Tarasin -Lenart, dziękujemy!

Modelki:
Sabina Kmiecik
Ania Romańska
Marta Grzywna

Dzisiaj pierwsza część sesji. Będzie jeszcze jedna odsłona oraz post z kulis sesji:)


































4 komentarze:

  1. o kurcze, myslalam, ze mam awarie komputera gdy zobaczyłam to czarne tło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia Julita!!! Tak się cieszę, że mogłyśmy się poznać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy!

      Usuń