13 listopada 2013

Oferta świąteczna | Kartki, kalendarze

Od rana fotografowałam tegoroczne propozycje świąteczne:)

W ofercie mam dla Was wyjątkowe kartki.
Indywidualny projekt, dopasowany do zdjęcia. Każda kartka jest wykonana ręcznie z największą dbałością o detale:








Kolejna propozycja to kalendarze w rozmiarze A3 (32x45 cm). Posiadają 13 kart. Wykonywane są na zamówienie. Wystarczy, że przyślecie mi 13 zdjęć. Jeśli wynonywaliście sesję u mnie, możemy wykorzystać zdjęcia z sesji.



Zapraszam również do zakupu sesji zdjęciowej w prezencie. Podarujcie swoim bliskim oryginalny prezent.
Po zakupieniu sesji otrzymacie elegancki bon upominkowy, który możecie włożyć  pod choinkę:







Dodatkowo przypominam, że możecie już rezerwować  terminy na własną sesję świąteczną. Zdjęcia możemy wykorzystać  do stworzenia kartek, czy wydruków na płótnie.



Jutro trafi też do niektórych mój pierwszy newsletter. Zapisujcie się - dla subskrybentów specjalne zniżki na sesje i produkty świąteczne!!!

Zapisujemy się na lewej listwie bloga, pod ikoną:




Zapraszam serdecznie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz