31 maja 2012

Sylwia | fotografia portretowa Kraków

Witajcie!

Po pierwsze, to wczoraj opublikowałam setnego posta na moim blogu i przegapiłam ten fakt... Mam jednak w planach sesję, która zawsze była moim marzeniem i prawdopodobnie wykonam ją za tydzień. Mogę Wam zdradzić, że będzie to sesja z baletnicą:) Nie mogę się doczekać.
Sesja marzeń to świetna okazja by uczcić liczbę blogowych publikacji.  Wtedy napiszę więcej  o moim blogowaniu, o tym co się u mnie zmieniło odkąd dzielę się z Wami moją pasją i jak fotografia zmieniła moje życie.
A teraz przedstawiam Wam Sylwię Cieślik, która wykonała dziewczynom make-up do sesji z kwiatami we włosach.
Ponieważ brakowało nam modelki, która zaprezentuje czarne ozdoby, Sylwia zgodziła się zapozować. Na jej jasnych włosach akcesoria widać w pełnej krasie:)

Akcesoria do włosów: Barbara Błaszczyk -  http://floraservice.blogspot.com/
Make-up: Sylwia Cieślik - http://ambasadamakijazu.blogspot.com/







PORTFOLIO                                       NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz