18 lipca 2012

CANDY

 UPDATE!
Ponieważ od jutra nie będę miała dostępu do komputera, przedłużam candy do 3 sierpnia, wyniki podam 4 sierpnia.



Kochani!

Miło mi ogłosić pierwsze na moim blogu CANDY!


Do wygrania WASZE ULUBIONE ZDJĘCIE Z MOICH SESJI w pliku jpeg w wielkim formacie do wywołania.

Polecam tu szczególnie sesję z księżniczką lub baletnicą -wybraną fotografią możecie udekorować dziecięcy pokój, salon lub co tylko chcecie... Wiem, że pomysłów Wam nie zabraknie:)

Aby wziąć udział w zabawie proszę:
1.  zostać (lub być;) obserwatorem mojego bloga (miło mi będzie jeśli polubicie również moją stronę na Facebooku:).
2.  wpisać się w komentarzach pod tym postem.
3. opublikować na swoim blogu, w pasku bocznym, podlinkowany banerek (ten powyżej) do mojego candy.

Zabawa trwa do 30 lipca do północy. 31 lipca  przedstawię wynik losowania.

UWAGA! WYLOSUJĘ AŻ 3 OSOBY:)

MIŁEJ ZABAWY!

PORTFOLIO                                    NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

48 komentarzy:

  1. ojej jak cudnie:) znalazłam Ciebie na facebooku i tym bardziej się cieszę, że jestem teraz i tutaj:)
    oczywiście z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, bo zdjęcia robisz niesamowite!:))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza:) Miło mi i powodzenia!

      Usuń
    2. o jestem pierwsza:) super!
      może 1 przyniesie mi szczęście:)))))))
      będę do Ciebie zaglądać
      pozdrowienia

      Usuń
  2. uwielbiam Twoje zdjęcia :):):) a sesja księżniczki... bajkowa :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bajkowa to fakt... śniła mi się pare nocy ta bajka:)

      Usuń
  3. Ja też bardzo chcę jedno z twoich zdjęć! Będzie wisieć w mojej sypialni na honorowym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominam o banerku w pasku bocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam bocznego paska, może być pod menu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja u siebie zamieszczam, nie staję w kolejce, żeby innym szczęścia nie odbierać - życzę powodzenia tym, co bardzo, bardzo CHCĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu śledzę wasz "poczynania sesjowe" i przyznać muszę, że oczu oderwać nie potrafię! Więc mając takie CUDO w domu ryzykuję godziny wpatrywania się w jedno miejsce na ścianie... ale zaryzykuję :)i będę jedną z tych co bardzo CHCĄ!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego bloga poznałam niedawno ale bardzo się z tego cieszę, ponieważ sesje cudowne, szczególnie te ostatnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są cudowne,fajnie i miło by było takie mieć....

    OdpowiedzUsuń
  10. No mnie tu nie może zabraknąć :) Ustawiam się w kolejce, ślę dalej informację w świat na moim blogu.
    Najtrudniejsze to wybrać ten jeden jedyny kadr, ale chciałabym zostać zmuszona do wybierania :P Ściany w mieszkaniu puste, tylko czekają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puste ściany, to smutne ściany...trzeba je ożywić

      Usuń
  11. I ja się chętnie zgłaszam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się ustawię :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    i oczywiście obserwuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam sie w kolejce, powinien byc tu tłum ludzi bo zdjecia są przecudne!!! pozdrAwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumów na razie nie ma... Dzisiaj kolejna fajna sesja:)

      Usuń
  14. Laborantki chętnie umieszczą foto Julity w swojej Pracowni

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tak po cichutku zapisuję się do zabawy... z nadzieją :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba założę Twój FUNCLUB ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja bardzo chcę, i staję w kolejeczce, Trzy losy to może trafi coś pod Piecuchowoe strzechy, Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  18. akurat wymalowałam sciany na biało więc chetnie przygarne jakąś fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe ściany bez wątpienia potrzebują ożywienia...oo zaczynam rymować

      Usuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    ustawiam się w kolejce z nadzieją, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam wszystkie sesje i zawsze z niecierpliwością czekam na nowe zdjęcia dlatego nie mogłabym się oprzeć szansy posiadania takiej fotografii u siebie na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się również zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiesić Twoje zdjęcie w pokoju córeczki to byłoby coś wspaniałego! Już nawet wiem które bym wybrała, wiem nawet w jakim kierunku poszłabym w dekorowaniu jej magicznego świata...biały baldachim, na lampie latające wróżki i motylki...tylko zdjęcia na razie brak. Pozdrawiam Cie gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powstana jeszcze inne bajki, sesje te robię głównie z myślą o mojej małej córeczce. Również chcę udekorować fotografiami jej pokój!

      Usuń
  23. FOTKA JEST CUDOWNA I MAGICZNA:)))
    pasowalaby mi do sypialni...:) piekna jest po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wygrasz możesz mieć dowolną fotografię z moich sesji, nie musi to byc ta:) powodzenia!

      Usuń
  24. Zgłaszamy się do zabawy! Będzie z czego wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  26. Załapałam się w ostatniej chwili :) Pozdrawiam, ach!

    OdpowiedzUsuń