26 września 2012

Anna | Fotografia portretowa Kraków

Z wielką przyjemnością prezentuję Wam sesję fotograficzną, którą sprawiła sobie na urodziny Ania.
Ania przyjechała do mnie z mężem aż z Poznania - tacy klienci sprawiają, że chce się pracować więcej i więcej!
Ich uśmiechnięte twarze i coś co wisi w powietrzu, kiedy się z nimi przebywa sprawiły, że sesja była dla mnie samą przyjemnością. Ich reakcje na gotowe zdjęcia również.  Dziękuję Wam, za to że  wybraliście mnie na swojego fotografa:)

Makijaż do sesji wykonała jak zwykle Sylwia Kozera i znów spisała się na medal. Autorką biżuterii jest sama Ania.

Ania poprosiła mnie by oprócz standardowych portretów wykonać jej kilka zdjęć "bokserskich". Boks to jej nowa pasja!



















PORTFOLIO                                       NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

8 komentarzy:

  1. piękna Ania, piękne zdjęcia:)))
    najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie:)
    fajny pomysł z z tą sesją bokserską.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jest śliczna i ta radość bijąca z jej twarzy:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie wpadła jak były ściany do burzenia:)

      Usuń
  3. Julitko tu napiszę do ANKI - Anko, jak nie przyjedziesz na moja MAKOWĄ sesję w maju - to cie uduszę! Prosto z Krakowa pojadę do Poznania i uduszę ♥
    Julitko, Sylwia zrobiła przesliczny makijaż, ale FOTOGRAFIE... No moja droga, jak nie wybrać Ciebie na taką pamiątkę do albumu, ba... Na wielki format na ścianie... No jak zawsze zachwycona - ja - twoja FANKA :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Maryś, mieć takie fanki to sama przyjemność! Czerpię sobie z Was energię do pracy:)

      Usuń
    2. maryś, nie duś....przyjade:D mi sie tez marzy wileki format, może Mąż mi cos sprezentuje:D

      Usuń
  4. ile razy moge dziekowac??az Ci się nie znudzi!!
    ja również dziękuję, za Twoje oko, cierpliwośc i fenomenalną pamiatkę!! ja bardzo się cieszę, że Ciebie wybrałam!!! warto było pokonac tyle kilometrów!!
    :D

    OdpowiedzUsuń