25 czerwca 2012

fotografia rodzinna Kraków | Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Podczas ostatniego finału Wielkiej Orkiestry, wystawiłam dwie sesje na aukcje. Zostały wylicytowane za ponad 700zł, a cała kwota poszła prosto na konto WOŚP. Wspieram Orkiestrę co roku i w styczniu znów razem zagramy

Jedna z rodzin, które wylicytowały sesję zdjęciową, przyjechała do Krakowa aż z Poznania. Licytowali sesję z takiej odległości by wesprzeć szczytny cel ale również z miłości do naszego magicznego miasta, które często odwiedzają. Właściwie sesję wylicytował Pan Mariusz i była ona prezentem - niespodzianką dla jego żony, która do końca nie wiedziała co się święci. Podczas wspólnego spaceru wykonałam kilkanaście kadrów, w których starałam się oddać nie tylko ich wzajemną miłość ale  również klimat Krakowa. Mam nadzieję, że chociaż w części mi się to udało.

Wspaniałej rodzince dziękuję za licytację sesji. Bardzo mi miło, że mogłam Was poznać i czekam na kolejne spotkanie:)

Sesję rozpoczęliśmy na tarasie Hotelu Poleski:


Kolejnym obowiązkowym punktem były bulwary wiślane i ukochany przez chłopca balon:





Planty:


ul. Kanonicza:



Nie mogłam się oczywiście powstrzymać od wykonania kilku portretów kobiecych:



Rynek w dwóch odsłonach:



Jedno z ulubionych miejsc moich sesyjnych gości, Vis-a vis:


Ta sesja miała zupełnie inny charakter niż te wykonywane przeze mnie zazwyczaj. Myślę jednak, że przywoła fajne wspomnienia. Ja, kiedy jeszcze odwiedzałam Kraków 2-3 razy w roku i marzyłam, żeby tu zamieszkać, też wracałam do zdjęć, by przypomnieć sobie niesamowity klimat tych wizyt.

 PORTFOLIO                                     NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz