5 czerwca 2012

Adrianna | sesja portretowa Kraków

Heloł!

Co powiecie na kilka porad dotyczących fotografii? Od jutra rusza projekt: PODSTAWY FOTOGRAFII, stworzony wspólnie z Ulą Phelep, wspaniałą i arcykreatywną blogerką. Za jeden dzień dowiecie się więcej i zobaczycie co przygotowałyśmy, by ułatwić Wam robienie zdjęć.

Dzisiaj odsłona czwartej już modelki z sesji akcesoriów do włosów. Ozdoby jak zwykle olśniewają ale zwróćcie uwagę na prześliczną modelkę: Adriannę Nogieć.

Akcesoria do włosów: Barbara Błaszczyk -  http://floraservice.blogspot.com/
Fryzury: Agnieszka Pyrek z salonu Crea'tif na ul. Warszawskiej 16 w Krakowie
Make-up: Sylwia Cieślik - http://ambasadamakijazu.blogspot.com/














Które ozdoby podobają Wam się najbardziej? Prawda, że to wspaniały sposób by uatrakcyjnić wygląd na specjalną okazję?
Ja jestem absolutnie zakochana w tych z niebieskimi akcentami, z całą stylizacją robią na mnie niesamowite wrażenie.

PORTFOLIO                                       NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

4 komentarze:

  1. Wasza wspólna sesja z Basią jest niesamowita!! zakochałam się w zdjęciach i ozdobach i we wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie. Jeszcze jedna modelka przed nami. Zostawiona na deser:)

      Usuń
  2. ładnie tu u Ciebie, będę zaglądać:) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń