18 czerwca 2012

Nadia | fotografia dziecięca Kraków

Witajcie,

Dzisiejszy tydzień zaczęłam od bardzo porannej wizyty na giełdzie kwiatowej, gdzie wybierałyśmy z Basią akcesoria do planowanej niedługo sesji. Będą cudne klatki, serca, ozdoby vintage ...i  będzie romantycznie. Widziałam tyle pieknych przedmiotów i kwiatów, że poniedziałek już mi nie straszny.

Kolejny post poświęcony będzie zdjęciom malutkiej Nadinki, która towarzyszyła mamie podczas sesji kwiatowej. Sylwia - mama Nadii, malowała dziewcznyny do zdjęć. Nie mogłam się oprzeć i maluszek również wylądował na tle fotograficznym. Cudny kwiatek na główce jest oczywiście autorstwa Basi.

Życzę Wam pięknego i w końcu letniego tygodnia!!!


 



 PORTFOLIO                                     NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz