11 czerwca 2012

Ola | Sesja portretowa Kraków

Hej,

Chociaż już dużo napisałam o sesji prezentującej ozdoby do włosów, mogłabym pisać o niej nadal. I to nie dlatego, że jestem zadowolona ze zdjęć ale dlatego, że ten dzień był perfekcyjny.
Ile macie takich dni w roku?
W codziennej bieganinie okazuje się, że tych naprawdę idealnych jest niewiele, tym bardziej je cenimy.

Mój wspaniały dzień był możliwy przede wszystkim dzięki dziewczynom, z którymi go spędziłam. Każda z nas, jak najlepiej potrafiła, realizowała się w swoim zawodzie marzeń. Obojętne czy było to tworzenie ozdób, czesanie, robienie makijażu, w końcu modeling - wszystkie robiłyśmy to co kochamy. I myślę, że widać to na zdjęciach. Sesja zyskała bardzo pozytywny odzew, to dlatego, że jest w niej cząstka każdej z nas.  Było wyczerpująco, tempo niesamowite ale to było pozytywne zmęczenie i mogę tak zawsze. Atmosfera cudna!

Dziękuję Wam za to, że mogłam w tym wszystkim uczestniczyć, a przede wszystkim za to, że mogłam Was poznać!

Przed nami fotografie Oli Kowalskiej, która powala swoją urodą, profesjonalnym podejściem i umiejętnościami.
Olu! - musimy zrealizować naszą kolejną sesję, zanim zostaniesz porwana na mediolańskie wybiegi!

Akcesoria do włosów: Barbara Błaszczyk -  http://floraservice.blogspot.com/
Fryzury: Agnieszka Pyrek z salonu Crea'tif na ul. Warszawskiej 16 w Krakowie
Make-up: Sylwia Cieślik - http://ambasadamakijazu.blogspot.com/

Ps. Kolejna, wspólnie realizowana sesja jest już w planach i będzie bajkowa!















PORTFOLIO                                       NAPISZ DO MNIE                                       FACEBOOK

3 komentarze: